1. Alegerea produsului.
Magazinul Pardo foloseste un cos de cumparaturi “virtual” in care puteti adauga produsele folosind butoanele de “adauga in cos” . Aceste butoane se afla langa produse sau in detaliile acestora. Cosul de cumparaturi se afla in partea dreapta a fiecarei pagini din acest site si ofera posibilitatea de stergere a produselor sau modificarea cantitatilor. Dupa ce ati ales produsele in cantitatile dorite apasati butonul “Finalizeaza”. Pentru a trimite comanda sunt necesare datele dumneavoastra de contact completand toate campurile din “Informatii client”. Comenzile primite pe site vor fi procesate in ordinea aparitiei lor. Dupa efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu listingul comenzii care va fi trimis la adresa cu care te-ai inscris pe site. Daca nu s-a primit acest email inseamna ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care te rugam sa ne contactezi.
2. Livrarea.
Termenul de livrare al produselor este intre 1 si 5 zile lucratoare. Livrarea se face doar prin curier.Prin curier rapid, coletul va ajunge acasa la dumneavoastra in 24-48 de ore de la validarea comenzii. Daca in acest interval nu sunteti acasa, va rugam sa specificati o alta adresa de contact pentru a nu se produce intarzieri la livrare sau chiar nelivrarea produselor comandate. Taxele de transport sunt suportate de catre cumparator. Conditii livrare aici.
Program de lucru
Preluare comenzi on-line: NON-STOP.
Procesari comenzi (confirmari de stoc, informatii, etc): Luni-Vineri, de la 11:00 la 17:00.
Comenzile trimise dupa ora 17:00 si in zilele de Sambata si Duminica si al sarbatorilor legale vor fi procesate in prima zi lucratoare.
3. Plata produselor.
Livrarea va fi facuta prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, plata produselor se va efectua in sistem ramburs, adica in momentul primirii coletului de la agentul firmei de curierat. In colet se afla marfa comandata de dumneavoastra insotita de factura. In cazul in care dvs platiti transportul trebuie sa stiti ca pretul acestuia va fi incorporat in factura emisa.
4. Garantia produselor.
Produsele comercializate prin intermediul magazinului nostru virtual sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura, conform legislatiei in vigoare.
Magazinul Pardo nu garanteaza ca descrierea produselor sau orice alt continut al site-ului este lipsit de erori sau ca este complet. Pardo nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care Pardo nu ofera nici o garantie, expresa sau implicita. Pardo nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta Pardo in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte inclusiv ambalajul si accesoriile aferente, adica acestea sa nu prezinte semne de uzura. Denuntarea de contract se face numai in scris.
5. Returul produselor.
Returul de produse poate fi solicitat pentru urmatoarele situatii:
Produse cu defecte de fabricare.
Daca vi s-a livrat un produs cu un defect de fabricare va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre noi. ATENTIE: Produsele purtate, spalate, deteriorate NU POT FI RETURNATE.
Renuntarea la cumparare:
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (ambalaje si etichete intacte, fara urme de spalare sau folosire). Returnarea banilor se va face dupa ce produsul achizitionat va ajunge in posesia Pardo. Contravaloarea transportului de retur va fi suportata de catre client. Suma inapoiata nu includ cheltuielile de transport.
ATENTIE: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. Deteriorarea, utilizarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
In cazul in care doriti returnarea produsului in termenul legal, va rugam sa ne contactati telefonic la unul din numerul 0726696660 sau prin email: contact@pardo.ro. Pentru solutionare rapira recomandam completarea formularului de retur.
In cazul in care nu este respectata aceasta procedura ne rezervam dreptul de a refuza returul produsul.
NU BENEFICIAZA DE POLITICA DE RETURNARE PERSOANELE JURIDICE.
Regulile de mai sus se aplica inclusiv comenzilor telefonice (prin comanda telefonica se intelege orice comanda transmisa si confirmata de client fara a folosi e-mail, fax, etc). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2.